LCHF-mat och shopping

 


Det blev en BB-cream - det känns fräschare nu till sommaren! Jag håller tummarna för att den är bra.
Celsius ger mig seriös hjärtklappning, men cola-smaken är ju så god!
Jag suddar alltid bort ansiktet då jag vill behålla viss anonymitet på en så öppen blogg.
Här ser ni i alla fall de underbara skorna på plats där de ska sitta!
De är nog de snyggaste skor jag har sett och jag ångrar verkligen inte köpet!

Besökte ett event där Fredrik Reinfeldt höll tal. Oavsett vilken politisk åsikt man har, så kan jag säga att han är en man med rejäl pondus och koll på saker och ting. Har svårt att se någon annan i rollen som statsminister faktiskt.
 
Här är ett urval av bilder på LCHF-mat som jag äter. Ser det gott ut?
Morötter äter jag normalt inte, men jag unnade mig en morot idag.
Idag åt jag alltså det som syns på första bilden (improviserar alltid, beroende på vad jag har hemma).
Det är kyckling kryddad med citron m.m., stekt zucchini i grädde, en kokt morot, några gurkskivor och en stor klick ostdip (godkänd - 3 gram kolhydrater per 100g)!
Igår åt jag maten på bild nr 2 och portionen må se liten ut, men jag höll mig mätt i minst 4-5 timmar utan några hungerskänslor. Zucchinipasta, lite sparris och champinjoner samt en nötfärsburgare. Jag åt en likadan portion till lunch idag. Den nedersta bilden är tagen för några dagar sedan.

 
I morgon är en stor dag! Då ska jag nämligen se One Directions konsert! Det kommer att bli så galet kul ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback